Підбір ключових слів

План розкрутки сайту
30.05.2017
Внутрішня оптимізація сайту
28.08.2017

Насправді, етапу підбору ключових слів, передує інший, у вигляді вибору бізнес ніші, в якій належить зайняти своє місце новоствореному і просувається сайту. Однак, даний етап, не пов’язаний безпосередньо з пошуковою оптимізацією і виходить за рамки нашого дослідження.

Отже, припустимо, що ніша обрана, цілі ясні, тепер необхідно підібрати ключові слова (пошукові запити, за якими планується просування сайту), найбільш значущі в даній ніші. Найбільш значущими ключовими словами, в даному випадку, є високочастотні пошукові запити,
які будуть максимально релевантні просувається за допомогою сайту продукту або сервісу.

В арсеналі пошукового оптимізатора є ряд інструментів, що дозволяють провести підбір таких цільових ключових слів (пошукових запитів). Одним з найпростіших і доступних, на сьогоднішній день, є сервіс підбору ключових слів Yandex Wordstat — http://wordstat.yandex.ru/.

Yandex wordstat - сервис подбора ключевых слов и фраз

Рис. 1 Yandex wordstat — сервіс підбору ключових слів і фраз

Даний сервіс, показує приблизну кількість показів на місяць, по кожному пошуковому запиту в Yandex. Крім того, є можливість перегляду статистики показів в конкретному регіоні.

Статистика показов поискового запроса «окна» в Киеве

Рис 2. Статистика показів пошукового запиту «пластикові вікна» в Києві

Не менш корисним буде показ, статистики інших, тісно пов’язаних пошукових запитів, що відображаються в правій колонці сервісу.

Статистика показов запросов, связанных с запросом «окна» в Киеве.

Рис 3. Статистика показів запитів, пов’язаних із запитом «вікна» в Києві.

Таким чином, використовуючи даний нехитрий інструмент, можна здійснити швидкий підбір, цікавлять пошукових запитів, які згодом стануть цільовими для сайту, який просувається і забезпечать йому стабільний приплив цільової аудиторії, за умови досягнення нею високих позицій у видачі.

Не дивлячись на те, що описаний в статті сервіс, показує статистику пошукових запитів, зроблених винятково в Yandex, висока частка пошукового трафіку в даній пошуковій системі (близько 60% від усіх пошукових систем Рунета), дозволяє скласти орієнтоване уявлення про популярність того чи іншого пошукового запиту,
ступеня конкуренції по кожному з них, і прибутку, одержуваної від знаходження сайту на верхніх позиціях по даному запиту.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *