Розкрутка сайту в Google

Внутрішня оптимізація сайту
28.08.2017
Розкрутка сайту в Яндексі
30.08.2017

Розкрутка сайту в Google – це комплекс організаційно-технічних заходів, спрямований на підвищення відвідуваності сайту, який просувається користувальницької аудиторією Google, за певними пошуковими запитами, обумовлене зростанням його позицій в результатах пошукової видачі.

Ни для кого не секрет что Google, на сегодняшний день является мировым лидером среди глобальных поисковых сервисов, доля которого, по состоянию на 2011 год составила 66% поискового рынка в сети Интернет.Ні для кого не секрет що Google, на сьогоднішній день є світовим лідером серед глобальних пошукових сервісів, частка якого, за станом на 2011 рік становила 66% пошукового ринку в мережі Інтернет.

У Рунеті, серйозну конкуренцію для Google становить Yandex, що займає лідируючу позицію в російськомовних країнах, однак і тут частка Google велика на стільки, що б орієнтуватися на призначену для користувача аудиторію цієї пошукової системи при розкручуванні того чи іншого сайту.

Алгоритми роботи основних пошукових систем багато в чому схожі, оскільки, на даний момент, не існує двох принципово різних шляхів визначення авторитетності і релевантності документа. Проте, окремі фактори оцінки цих параметрів, як внутрішні, так і зовнішні, мають різну вагу в загальній формулі розрахунку релевантності у кожної пошукової системи.

Говорячи про розкручування сайту в Google, слід зробити акцент на приватні особливості функціонування та переваги даної пошукової системи до окремих факторів ранжирування.

Для визначення значущості та авторитетності сайту, або окремої сторінки в межах одного сайту Google був запатентований і введений в дію в 1998 році власний алгоритм PageRank, суттю якого був розрахунок деякого числового значення «ваги» окремого документа, шляхом оцінки ваги інших, що посилаються на нього з документів.

За час існування даний алгоритм зазнав безліч змін його розрахунку і значущості в загальній формулі ранжирування, оскільки прорахунки, допущені в первинному алгоритмі, зумовили масові зловживання з боку оптимізаторів сайтів. Оптимізатори першої хвилі в достатку пам’ятають історії, коли за допомогою покупки декількох посилань,
з сайтів будь-якої тематики, які мають значення PageRank (PR) 7 або 8 з 10 можливих (мається на увазі так званий тулбарний PR, який можна побачити у будь-якого сайту, попередньо встановивши на свій браузер панель інструментів Google), загальною вартістю до $ 1000 в місяць,
просувний сайт можна було вивести на верхні позиції по найсильнішим високочастотним запитам. Прибуток від такого сайту, з легкістю могла скласти десятки тисяч доларів на добу.

Масовість таких маніпуляцій з боку вебмайстрів та продаж посилань власниками сайтів з високим значенням PageRank змусила Google постійно вдосконалити формулу розрахунку PageRank і значення цього показника на позиції сайту в пошуковій видачі. На сьогодні значення PR сторінки, що посилається,
відіграє далеко не визначальну роль в позиціях сайту, що просувається, в деяких випадках таке посилання може привести до зворотного ефекту, так званої пессимізації.

Займаючись розкручуванням сайту в Google, необхідно відповідати на питання «Що любить Google?»

1. Google любить документи, цікаві для кінцевого користувача.

Повірте на слово, останнім часом він навчився це визначати із завидною точністю.

Створюючи новий сайт, будете пильнувати віддати перевагу якості інформації, представленої на ньому, нехай навіть на шкоду її кількості. Наявність деякого відсотка сторінок, що містять інформацію низької якості, або просто неактуальну інформацію, може зумовити накладення штрафного фільтра на частину сайту, включаючи якісні документи,
поважайте себе та інших.

2. Google любить авторитетні сайти і сайти мають посилання з інших авторитетних джерел.

Авторитет (TrustRank) того чи іншого ресурсу розраховується не менше складно ніж нинішній PageRank і складається з безлічі факторів.

Вважається, що Google відібрав групу ресурсів, яким спочатку привласнив надвисокий TrustRank враховуючи початкову корисність ресурсу або авторитетність організації (наприклад, Wikipedia.org або Whitehouse.gov). Ви, напевно, не раз спостерігали сторінки Вікіпедії в результатах пошуку за різноманітними запитами.
За дослідженнями західних аналітиків 96% всіх сторінок Вікіпедії присутні в першій десятці результатів пошуку на їх запит. Задумайтесь чому.

Другу групу складають ресурси, оцінка авторитетності яких проводиться динамічно, грунтуючись на безлічі факторів, включаючи як цитованість в своїй тематичній ніші, переважно в інших авторитетних джерелах, так і внутрішні поведінкові чинники користувачів ресурсу. До цієї групи входять всі сайти, які не ввійшли в першу, включаючи всі обнародувано. TrastRank таких ресурсів може варіюватися, отже їм можна маніпулювати, знаючи основні його складові.

Публікуючи якісний і унікальний для користувача контент, ви отримуєте можливість отримати природні, а головне постійні посилання з тематичних ресурсів, що є головною складовою авторитетності в очах Google. Якщо дана схема роботи несумісна зі специфікою просувається ресурсу, слід роздобувати такі посилання будь-якими іншими способами, вони різноманітні.

3. Google любит ключевые слова, но в меру.

Використовуйте ключові слова, за якими проводиться розкрутка в тексті просуваються сторінок, в заголовках документів, в URL сторінок, в тегах alt зображень на просуваються сторінках та інших атрибутах.

Оптимальна концентрація ключового слова залежить від конкретної тематики і не є фіксованою величиною.

Найпростішим і надійним способом визначення оптимальної концентрації ключового слова в різних атрибутах просуває сторінки є аналіз даного показника у сторінок, що знаходяться на перших позиціях по просувається запиту.

Глибокий аналіз конкурентів, здатний відкрити безліч секретів розкрутки і є основною складовою роботи оптимізатора.

Крім того необхідно знати «Що Google не любить?».

1. Google не любить сайти, що займаються продажем посилань і сайти посилаються на ресурси низької якості.

Не погоджуйтеся розмістити на просувати сайті зовнішні посилання на нетематичні і низькоякісні ресурси, не на якихось умовах. Навіть якщо мова йде про взаємний обмін посиланнями, посилатися варто лише на тематичний просувається ресурс, який має певний авторитет в очах Google.

2. Google не любить пошуковий спам.

Сюди входить як автоматична генерація множинних сторінок низької якості змісту в межах одного сайту, так і штучне перенасичення сторінок ключовими словами і штучна генерація вхідних посилань на просувний сайт, з метою маніпуляції пошуковою видачею.

Намагайтеся завжди оцінювати якість продукту, що просувається сайту і послідовність процесу його внутрішнього і зовнішнього розвитку очима пошукової системи. Це додасть природності проведеної розкрутки і позбавить від можливих проблем в майбутньому, в умовах подальшого вдосконалення пошукового алгоритму і виникнення нових фільтрів за порушення «Рекомендацій щодо забезпечення якості».

Головним догматом Google є первинна мета створення ресурсу корисного для людей, а не з метою реклами чого небудь. Від себе моно додати лише те, що:

Будь-який комерційний продукт може бути поширений за допомогою цікавого тематичного ресурсу, тому подумайте, ніж ви могли б залучити відвідувача вашого сайту, який згодом може стати клієнтом.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *