Розкрутка сайту в Яндексі

Розкрутка сайту в Google
30.08.2017
Програми для розкрутки сайту безкоштовно
30.08.2017

Розкрутка сайту в Яндексі – це комплекс організаційно-технічних заходів, що проводиться як в межах, що просувається, так і за його межами, спрямований на підвищення його позицій в результатах основного пошуку Яндекса за цільовими пошуковими запитами

На сьогоднішній день Яндекс є найбільшою пошуковою системою Рунета, частка якої становить близько 60% всієї російськомовної пошукової аудиторії, що обумовлює підвищений інтерес власників сайтів до розкручування саме цієї пошукової системи.

Як і інші пошукові системи, зокрема Google, алгоритми Яндекса, в першу чергу засновані на аналізі інформації представленої в текстовому вигляді. Орієнтація в першу чергу на глибокий аналіз російськомовного тексту, дозволила досягти нового рівня в інтелектуальній оцінці якості текстових документів і інформації, представленої в них.
Все це дозволило створити пошук, що видає максимум корисної інформації і мінімум випадкових документів, низької якості, частіше зустрічаються в результатах російськомовного пошуку Google. Варто звернути увагу на практичну відсутність дорвеев (Doorway – сайт низької якості, розрахований на залучення відвідувачів з пошукових систем,
шляхом використання методів чорної оптимізації) в Яндексі, що так само підтверджує високу якість пошукових алгоритмів Яндекса.

Оглядом загальних факторів ранжирування сайту пошуковими системами присвячені статті Зовнішня оптимізація сайту и Внутрішня оптимізація сайту, присвячені базовим детерминантам ранжирування сайту в результатах пошуку.

Що необхідно знати, займаючись розкруткою сайту в Яндексі?

Успішна розкрутка сайту в Яндексі, має на увазі обізнаність про фактори ранжирування, яким зраджує максимальна вага дана пошукова система:

  • Контент

В SEO існує крилатий вислів: «Контент – король!». Розміщення якісного і цікавого для користувача матеріалу, є найкращою інвестицією в майбутнє розкрутку ресурсу і його популярність серед цільової аудиторії. Тексти, що розміщуються на просувати сайті, по можливості, повинні бути написані професійною мовою, з використанням стилістики і термінології, властивої даної тематики.

В процесі написання тексту, не варто забувати про його розмітці, і наявності ключових слів. Щільність розміщення ключових слів не повинна перевищувати природні показники для тексту даної тематики, але при цьому бути достатньою для визначення найбільш релевантних ключових слів і фраз, що містяться в ньому.
Дотримуючись всі технічні вимоги до якості контенту, необхідно максимальну увагу приділити призначеним для користувача вимогам. Матеріал повинен бути інформативний і цікавий користувачеві. Нецікавий контент – це шлях в нікуди, навіть за умови його технічної грамотності.

  • Щільність ключового слова

Мабуть варто виділити окремим пунктом.

Як не дивно, але поки, Yandex робить велику ставку на щільність ключового слова, природний коефіцієнт якої він розраховує самостійно, в залежності від тематики ресурсу. Дана позиція, на наш погляд, є проявом недосконалості загальної формули ранжирування, оскільки якісний, і цікавий контент,
в деяких випадках може отримати менше преференцій в очах пошукової системи, ніж менш якісний, але з ідеальною щільністю ключового слова.

Поки факт залишається фактом, слід його приймати і підлаштовуватися під ці реалії.

Як було зазначено в попередніх статтях, оптимальним способом визначення найкращої концентрації ключового слова в тексті просуває тематики, є аналіз сайтів конкурентів, що займають перші позиції по цікавлять запитам.

  • Вік

Так, Яндекс більше любить сайти з великим віком! Як не прикро було б на перший погляд власникам новостворених сайтів, але деякий час, більш старі конкуренти матимуть певну перевагу, обумовлене віком їх сайтів. Даний віковий ценз, варто розглядати як плату за те, що коли просувний сайт займе належні високі позиції у видачі, його не періодично зміщувати вилазять як гриби після дощу, згенеровані одним натисканням кнопки дорвеи, і інші спамові ресурси, які крадуть трафік у якісних сайтів.

Вік сайту, є вагомим, але не визначальним фактором і в деякій мірі може бути компенсований іншими характеристиками:

  • – вік домену, на якому розміщений сайт;
  • – авторитетність і тематичність посилаються ресурсів;
  • – частота оновлень на сайті;
  • – поведінкові фактори на сайті.

З цього, оптимізаторові, що займається розкручуванням сайту в Яндексі, не доведеться сидіти, склавши руки, в очікуванні закінчення «дитячого» періоду сайту, хоча дана стратегія так само має місце у деяких оптимізаторів.

Поступове, систематизоване нарощування інших характеристик новоствореного сайту здатне прискорити його перехід в категорію «дорослих».

  • Цитованість

Яндекс, як жодна інша з пошукових систем, добре вміє аналізувати російськомовний текст, в тому числі визначати його тематичність. Це вміння було з успішністю застосовано в інших модулях пошукової системи. Зокрема це стосується аналізу тематики посилаються на сайт джерел.
Яндекс краще за інших вміє відрізняти натуральну гіперпосилання від штучної, і хоча, на сьогоднішній день, в арсеналі оптимізаторів є ряд хитрощів з нарощування посилальної маси, з використанням нетематичних ресурсів, в першу чергу, перевагу варто віддавати посиланнях,
розміщених в тексті тематичних документів на тематичних ресурсах. Якщо ж є можливість отримання посилання з якісного, але нетематичні ресурсу, постарайтеся знайти або створити на ньому нову сторінку, з вмістом, максимально релевантним тематиці сайту, який просувається. Посилання з такої сторінки, так само має певне політичне значення.
Нарощування маси сайту за вищевказаною методикою, ніколи не втратить свою актуальність в очах пошукової системи, поки вона функціонує в тому вигляді, в якому ми її знаємо.

У даній статті вказані лише деякі з характеристик, що враховуються Яндексом при ранжируванні результатів свого пошуку. Повний перелік факторів набагато ширше, при цьому постійно розширюється, а існуючі чинники піддаються переоцінці.

Тим, хто вирішив присвятити себе пізнанню секретів розкрутки сайтів в Яндексі можна порадити ознайомлення з усіма алгоритмами і множинними фільтрами, створеними даної пошуковою системою з моменту її заснування. Ці знання, сполучені з особистим і колективним досвідом,
дозволять краще розуміти логіку даної пошукової системи і прогнозувати її переваги в майбутньому.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *