Внутрішня оптимізація сайту

Підбір ключових слів
23.08.2017
Розкрутка сайту в Google
30.08.2017

Внутрішня оптимізація сайту – це комплекс заходів, що проводиться в рамках продукту, що просувається веб-сайту, з метою приведення його у оптимальне відповідність вимогам до якості сайтів з боку актуальних алгоритмів пошукових систем зі збереженням зручності для кінцевого користувача.

Як було раніше зазначено в статті про розкручування сайту, позиції просувається, безпосередньо залежать від якості проведених робіт по двом основним напрямам: внутрішня і зовнішня оптимізація сайту.

Дослідження західних і вітчизняних експертів в області пошукового розкручування і вивчення алгоритмів основних пошукових систем, останнім часом показують збільшення ваги саме внутрішньої оптимізації в загальній формулі ранжирування результатів основного пошуку, це ж спостерігається і на практиці.
Якісно проведена внутрішня оптимізація сайту здатна не тільки значно скоротити витрати на подальшу зовнішню оптимізацію, але і значно прискорити процес просування сайту на верхні позиції пошуку по цікавлять пошуковим запитам.

З чого ж складається внутрішня оптимізація?

Оптимізація, як внутрішня, так і зовнішня, має на увазі постійне прагнення розшифрувати формулу ранжирування пошукової системи, яка зберігається в найсуворішій таємниці і є найголовнішим механізмом її роботи. Єдиний спосіб її часткової розшифровки, є постійне експериментування над тими чи іншими факторами ранжування, складовими повну формулу і аналіз результатів проведених експериментів. Потрібні величезні тимчасові, матеріальні витрати і аналітичне мислення, які з часом формують безцінний емпіричний досвід і дозволяють застосовувати щодо просуваються сайтів оптимальні кроки.

Обмін досвідом різних дослідників дозволив виділити близько 200 відомих факторів ранжирування, серед яких більшу частину становлять саме на внутрішніх чинниках.

До таких факторів можна віднести:

  • Доменне ім’я
  1. Вік доменного імені – коли було зареєстровано вперше;
  2. Історія доменного імені – коли був розміщений перший контент, чи були перереєстрації, на скільки років оплачений, хто є реєстрантом та реєстратором;
  3. Ключові слова в доменному імені – наявність просуваються ключових слів в імені;
  4. Субдомен чи ні – субдомени мають меншу вагу, в порівнянні з доменами другого рівня;
  5. Розміщення домену – доменна зона, .ua, .ru, .com і ін., Позитивно впливає на ранжування сайту в своєму регіоні;
  6. IP домену – наявність інших низькосортних сайтів на тому ж IP негативно впливає на розкрутку сайту;
  7. Розміщення IP адреси / сервера – географічне положення сервера, позитивно впливає на ранжування сайту в даному регіоні;
  8. Історія санкцій домену – попереднє перебування домену під штрафними фільтрами пошукових систем може негативно впливати на подальшу розкрутку.
  • Сервер
  1. Недоступність сайту – неможливість індексації сайту пошуковою системою;
  2. Довгий відгук сайту – обидва ці чинники залежать від якості хостинг провайдера і є важливим фактором в оцінці просувається.
  • Власник домену
  1. Історія санкцій господаря домену – новий домен краще реєструвати на новий акаунт регистранта, в разі колишніх санкцій.
  • Архітектура
  1. HTML структура – грамотність верстки шаблонів сторінок і відсутність помилок HTML коду;
  2. Використання Header тегів – наявність і правильність складання META-тегів;
  3. Вид URL – наявність ЧПУ (человекопонятний URL) виду http://www.domain.com/pamela-anderson;
  4. Використання зовнішніх CSS / JS файлів – бажано поменше JS.
  • Контент
  1. Щільність ключових слів – концентрація продукту, що просувається запиту в загальній масі тексту документа;
  2. Ключове слово в тезі Title – позитивний момент, краще ближче до початку;
  3. Ключове слово в Meta Description – більшою мірою має естетичне значення і визначає вид подання вашої посилання на сторінці результатів видачі, ніж може підвищити її кликабельность;
  4. Ключове слово (H1, H2 …) – позитивний момент, але тільки в міру.
  5. Ключове слово в тілі сторінки – вживання в різних відмінках і контексті;
  6. Новизна контенту – поряд з унікальністю і актуальністю, останнім часом є одним з найважливіших чинників;
  7. Семантична інформація – інформація, що міститься у висловлюваннях і передається через значення одиниць мови, тобто стиль викладу.
  8. Таксономическая мітка для основної категорії – розташування ключових і тематичних слів в назві категорії;
  9. Таксономическая мітка для новизни – наявність нових, для даної тематики термінів;
  10. Таксономическая мітка для маркетингової ніші – вживання термінів, характерних для цієї ніші;
  11. Ключове слово ближче до початку Title – див. Вище;
  12. Ключове слово ближче до початку h1-h6 – мінливий фактор, поки актуальний;
  13. Позиція ключових слів на сторінці – розташування ключових слів щодо початку, середини і кінця документа, а так само щодо інших тематичних термінів і елементів форматування тексту;
  14. Синоніми ключових слів на сторінці / сайті – позитивний момент, більш яскраво визначає загальну тематику документа і ресурсу в цілому.
  15. alt тег зображень – наявність ключового слова в alt тегах зображень на сторінці.
  • Внутрішня перелінковка сторінок
  1. Відсутність внутрішніх посилань на сторінку – негативний фактор для даної сторінки;
  2. Розміщення посилання на сторінці – цінніше є посилання в основному контенті сторінки щодо посилання в меню сайту;
  3. Якір першої текстового посилання – як показують дослідження, при наявності дублюючих посилань на одній сторінці, Google враховує ключові слова тільки в тексті першого посилання;
  4. Відношення кількості тексту в посиланнях до загального тексту – в ідеалі, унікального тексту на сторінці має бути більше ніж тексту в усіх посиланнях сторінки.

Як приклад ідеальної внутрішньої перелинковки, можна привести всім відому Вікіпедію, де кожен документ, тісно облінкований з іншими документами, зі збереженням смислових зв’язків між ними, велика частина посилань знаходиться в основному тілі документа.

  • Структура сайту
  1. Наявність файлів sitemap.html і sitemap.xml – необхідно для кращої індексації пошуковими роботами;
  2. Наявність і структура файлу robots.txt – з метою вказівки найбільш важливих розділів сайту, які підлягають індексації та заборони індексації сторінок, які не становлять інтересу для користувачів і пошукових систем.

Фактори, наведені в цій статті, представлені досить поверхово. Що б зрозуміти роботу формули більш-менш глибокому рівні, і є далеко не вичерпним списком. Насправді, кожен з пунктів, наведених в даному списку, заслуговує на написання окремого дослідження, оскільки при ближчому розгляді має безліч приватних аспектів, що мають значення.

Кожна окрема пошукова система має свою власну формулу ранжирування і постійно намагається ускладнити свої алгоритми, з метою удосконалення якості пошукової видачі, показу найбільш релевантних пошуковому запиту документів та ускладнення маніпуляції ранжированием з боку оптимізаторів. Тому наведені вище фактори, можуть мати різну вагу, в залежності від тієї чи іншої пошукової системи, однак повністю ігноруватися не можуть, оскільки є фундаментальними основами роботи класичних пошукових систем. Говорячи про внутрішню оптимізацію сайту з метою просування його в Рунеті (російськомовному частини Інтернету), основна увага приділяється двом найбільшим пошуковим системам Google і Yandex.

У нашій статті «розкрутка сайту в Yandex», ми постараємося розглянути найбільш актуальні фактори ранжирування в пошуковій системі Yandex.
Актуальності різних факторів ранжирування в Google присвячено окрему статтю «розкрутка сайту в Google».

Інформація, наведена в статті, може втрачати актуальність з часом, в зв’язку з природними процесами зміни пошукових алгоритмів, з цього, по можливості буде оновлюватися.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *