Контекстная реклама для Вашего бизнеса

Хочете залучити більше клієнтів на свій сайт? Тоді контекстна реклама це те, що Вам потрібно. Завдяки рекламі, просувається не тільки товар, але і послуги. Контекстна реклама - це дуже ефективний, хоча і вельми дорогий вид реклами, але в свою чергу він відрізняється точною відповідністю рекламних матеріалів, зручністю ведення кампанії і швидкістю залучення цільової аудиторії.

Вельми великими джерелами контекстної реклами є Google Adwords, Begun і Яндекс.Директ. Завдяки пошуковій системі Яндекс, показується в основному реклама Яндекс.Директ. Пошукова система Рамблер видає контекстну рекламу Begun, а Google AdWords видається пошуковою системою Google.

Ефективна розкрутка в інтернеті, вимагає певних навичок і високого професіоналізму, і контекстна реклама не є винятком.

Сутність контекстної реклами

Яндекс ДиректУ чому полягає сутність контекстної реклами? Все дуже просто: користувачі вводять різні запити в пошукових системах і на сторінці виведення результатів пошуку відображаються рекламні оголошення. Одним з найважливіших переваг контекстної реклами, безумовно, є точне попадання на тих відвідувачів, які зацікавлені в тому чи іншому вигляді товару, так як конкретні оголошення показуються конкретному відвідувачеві за його запитом.

Дуже вигідна контекстна реклама на перших етапах просування товарів і послуг. «Чому?» - запитаєте Ви? Все полягає в тому, що запуск кампанії вимагає мінімальних витрат часу і може носити також сезонний характер.

Оперативність та мобільність - не менш важливі переваги контекстної реклами. Якщо рекламна кампанія не кращим чином відбивається на просуванні товарів і послуг, то в режимі реального часу, можна змінити курс реклами в Інтернеті. У процесі рекламної кампанії можна легко проконтролювати витрати, відстеживши вартість кожного кліка.

Скільки коштує контекстна реклама?

Особливістю, що відрізняє контекстну рекламу від інших видів реклами, є те, що оплачується не її показ в інтернеті, а кліки по рекламному оголошенню. Чим більше Ви встановите ціну за один клік, тим вище розташовується оголошення. Конкретні місця для оголошення, встановлюються за допомогою аукціону, в результаті, чим більше конкуренція, тим вище ціна за кожен клік.

Контекстна реклама - етапи:

- Розробка плану проведення рекламної кампанії, підготовка контекстної реклами. Оцінка конкурентного середовища і сайту рекламодавця. Підбір ключових фраз для послуг і товарів, а точніше для їх просування. Написання оголошень;
- Розміщення реклами;
- Відстеження ходу компанії, а також оптимізація реклами. Завдяки спеціальним сервісів обчислення вартості кліка;
- Складання звітності про виконану роботу.

Поєднання контекстної реклами з іншою рекламою для просування послуг і товарів

Якщо Ви хочете просунути свій бренд, то просування послуг і товарів найкраще почати з медійної або контекстної реклами, і одночасно приступати до пошукового просування сайту. Завдяки цьому, Ви отримаєте віддачу вкладених коштів по максимуму.

Основою контекстної реклами, є текстові оголошення, які будуть відповідати змісту сторінки. Якщо грамотно спланувати рекламну кампанію, то її ефективність буде дуже високою, так як покази йтимуть тільки зацікавленим відвідувачам. До того ж Ви завжди зможете побачити, за що Ви платите.

Дуже часто рекламодавці, починаючи працювати з контекстною рекламою, роблять одні й ті ж помилки. Причина їх полягає в тому, що сам рекламодавець не до кінця розуміє принцип роботи реклами в Інтернеті, звідси і відбувається невиправданий витрата бюджету, але ефективності не спостерігається. Саме тому не варто проявляти самостійність, а краще довірити цю справу професіоналам. Звертаючись до наших фахівців, Ви отримаєте не тільки швидкий запуск кампанії і приблизну кількість відвідувачів, а й можливість рекламувати свій бізнес не маючи власного сайту.

Наші переваги в контекстній рекламі:

- економія бюджету;
- економія часу;


- Висока ефективність.

Розкрутка 24 — розкрутка сайтів контекстною рекламою і іншими методами.

АБО.

Зв'яжіться з нами

Є питання? Ми відповімо!
(044) 360 83 34