Наращивание контента и траста

Після першої переиндексации новоствореного сайту, хід якої можна проконтролювати запитомsite:domain.com - пошукова система повинна показати всі проіндексовані сторінки сайта, настає етап планомірного нарощування контенту і трасту.

У пошукових систем, зокрема у Google, є поняття «бонус новачка», коли знову проіндексований сайт, завищується в результатах пошуку за запитами своєї тематики, не дивлячись на відсутність ваги і трасту (рівня довіри з боку пошукової системи). Як правило, даний бонус, якщо він дається, триває до тижня, після чого сайт досить швидко опускається в позиціях, поки не займе своє місце в пошуковій видачі на загальних підставах, з урахуванням всіх факторів. У деяких випадках, бонус новачка може змінитися «пісочницею» - фільтром, що накладається на деякі молоді сайти, переважно комерційних тематик. У разі потрапляння молодого сайту в «пісочницю» він буде штучно занижений в результатах пошуку по основних пошукових запитах, на певний період, як правило, від місяця до півроку. В цей період відвідуваність сайту з пошукової системи мінімальна.

У колах оптимізаторів не вщухають суперечки про існування чи не існування таких явищ як «бонус новачка», «пісочниця» або інші види пессимізації, що накладаються на молоді сайти. Одні кажуть, що це міф, інші стверджують, що бачили їх на власні очі. Аналіз великої кількості молодих сайтів дозволив сформувати власний погляд автора на це питання. Ми вважаємо, що дані явища існують, але, як і інші фільтри, носять індивідуальний характер, тобто накладаються вибірково, залежно від багатьох факторів, основним з яких, на думку автора, є якісні показники нового сайту:

  • тематика ресурсу;
  • контент, його початковий обсяг і якість;
  • структура сайту;
  • початкові кроки просування і спосіб індексації;
  • поведінкові фактори - кількість відмов відвідувачів.

Грунтуючись на вище викладене, можна резюмувати, що обидва табори оптимізаторів праві, оскільки проблема є, але при правильному підході і для досвідченого оптимізатора це не проблема.

Тактика уникнення подібного роду проблем молодими сайтами складається в першу чергу в кількісних і якісних показниках контенту. Його не повинно бути занадто багато, але в достатній мірі, для того що б знову проіндексований сайт виглядав не як заглушка для припаркованого домену, а як самодостатній інтернет ресурс. Не малу роль, тут грає і інтенсивність додавання нового контенту. Тому так важливо забезпечити регулярні оновлення якісним контентом знову проіндексований сайт.

Регулярність і обсяги оновлень повинні бути помірними.

Рекомендуємо орієнтуватися в цих показниках, відштовхуючись від швидкості індексації нових сторінок пошуковими системами.

Як правило, на молодих сайтах, оновлення контенту індексуються пошуковими системами не так оперативно. Це обумовлено невисоким рівнем довіри до молодого ресурсу.

Приблизну швидкість індексації нової сторінки пошуковою системою, після її публікації, можна перевірити, вбиваючи її URL в якості пошукового запиту[http://www.domain.com/new-post]. Як тільки новий документ буде проіндексований пошуковою системою, він буде показаний в результатах пошуку по даному запиту. Непоганий швидкістю індексації нових сторінок у Google вважається до одного дня, хорошою - до однієї години, у Yandex ці показники дещо занижені, оскільки апаратна база їх індексатора значно слабкіше конкурента.

Поки швидкість індексації нового контента становить більше одного дня, не має особливого сенсу проводити більше однієї публікації в день. Як тільки швидкість індексації зросла, кількість публікацій можна збільшити до кількох в день, продовжуючи спостереження за її швидкістю.

Таким чином, за умови стабільних оновлень якісним контентом, рівень довіри до нового сайту буде рости оптимальними темпами, і через деякий час пошукові роботи настільки полюблять сайт, що буквально не будуть його залишати, все швидше і швидше індексуючи всі оновлення. Як тільки це настане, обсяги та частоту оновлень сайту можна збільшити до максимуму, який є в розпорядженні вебмастера. Багато оптимізаторів, вважають, що рівень довіри до ресурсу можна і потрібно підвищувати шляхом проставлення на нього потужних вхідних посилань з інших сайтів. Багато тому, що раніше так і було, вага вхідних посилань, багато в чому був визначальною складовою трасту ресурсу в очах пошукової системи. Нинішня картина значно відрізняється від колишньої, але не всі це ще усвідомили і прийняли.

Сьогодні, саме контент, його якість, кількість і час перебування відвідувачів на сайті, як правило, зумовлює першими двома детермінантами, є основними і непідробним складовими рівня довіри до ресурсу.

Даний матеріал заснований на власних спостереженнях і досвіді, і не повинен трактуватися як єдино вірна принципова схема нарощування тих чи інших характеристик ресурсу.

АБО.

Зв'яжіться з нами

Є питання? Ми відповімо!
(044) 360 83 34