Медийная реклама Вашего бизнеса

Для збільшення обсягу продажів часто використовується банерна реклама, яка в свою чергу має свої особливості. Вона може бути у вигляді відеоролика, графічного блоку, текстового блоку і використовується для максимального охоплення відвідувачів, щоб домогтися швидкого і максимального результату.

Медійна реклама як засіб збільшення продажів.

Для просування послуг і товарів, які нещодавно з'явилися на ринку, рекомендується використовувати медійну рекламу. При контекстній рекламі і просуванні сайтів, відвідувачі чітко знають, що вони хочуть знайти, але якщо ж товар новий, про який ще мало хто знає, рекомендується медійна реклама. Банери з новими послугами або товарами своїм зовнішнім оформленням привертають увагу нових споживачів, звідси і відбувається зростання обсягу продажів реклами.

Варто відзначити, що медійна реклама вигідна не тільки для охоплення великої кількості відвідувачів і збільшення продажів, але і для вирішення маркетингових завдань, пов'язаних з введенням нових послуг і товарів на ринок. Завдяки банерній рекламі, покупець може наочно ознайомитись з продукцією, що рекламується, що, як правило, дуже важливо.

Завдяки тому, що банерні кампанії постійно вдосконалюються, їх ефективність стала набагато вище, ніж було раніше. Медійна реклама може бути налаштована відповідно до географічними, віковими та іншими критеріями. Комплексний підхід до підвищення продажів і просування бренду призводять до збільшення продажів і ефективності рекламної кампанії. Наприклад, якщо одночасно провести контекстну і медійну кампанію, то відгук від відвідувачів буде вище приблизно на 30%.

Банерна реклама і майданчик для неї

Залежно від поставлених цілей банерна реклама може бути як недорогий, так і навпаки. Від того який у Вас бюджет і які завдання поставлені також залежить збільшення обсягу продажів.

Для банерної реклами можуть бути використані:

- соціальні мережі;
- ЗМІ та інформаційні тематичні сайти;
- великі пошукові системи;
- форуми, блоги;
- рекламні мережі та ін.

Медійна реклама - етапи

Для медійної реклами існує кілька основних етапів:

-складання плану і розробка стратегії;
- виготовлення графічних або текстових блогів, відеороликів;
- складання звітності.

В першу чергу проводиться пошук рекламного майданчика , причому необхідно приділяти увагу тим сайтам, на яких присутня аудиторія, яка зацікавиться новою послугою або товаром. На таких сайтах банерна реклама буде дуже ефективною і високоприбуткової.

Вибираючи майданчик, не варто забувати і про виготовлення самого банера. Він повинен бути яскравим і незвичайним, щоб привертати увагу. Як правило, розміщення банерів направлено або на збільшення кількості продажів, або на просування бренду. Тому при виготовленні банера необхідно приділяти більшу увагу одному з напрямків. Після запуску медійної реклами, необхідно відстежувати її хід і при необхідності вносити коригування.

Замовляючимедійну рекламу у нас, Ви не тільки отримаєте якісну і швидку роботу професіоналів, а й зможете збільшити обсяг продажів, а, отже, і свій прибуток. Наші фахівці постійно проводять моніторинг налаштувань, що виключає всілякі збої і не цільовий витрата бюджетів.

Раскрутка 24 — розкрутка сайтів банерами і іншими засобами реклами.

ИЛИ.

Зв'яжіться з нами

Є питання?ми відповімо!
(044) 360 83 34