Обратные ссылки: виды, типы и особенности работы

Як писалося раніше, успішне просування сайту в пошукових системах має на увазі постійну боротьбу з сайтами конкурентів своєї пошукової ніші.

Ми свідомо не будемо описувати ситуації, в яких конкуренція в ніші настільки незначна, що дозволяє домогтися верхніх позицій в результатах пошуку практично без зовнішньої оптимізації, тобто зворотних посилань. З цього, в даній статті будемо моделювати схему просування сайту в конкурентній пошукової ніші.

Важливість посилальної маси в просуванні сайту по високочастотним конкурентних запитах неможливо переоцінити, оскільки вона була, є і надалі буде однією з основних детермінант ранжирування результатів пошуку всіма основними пошуковими системами.

Не може бути авторитетного інтернет ресурсу без вхідних посилань з інших авторитетних ресурсів, так само як і низькоякісний сайт, навряд чи буде мати безліч зворотних посилань з авторитетних ресурсів. Така класична логіка пошукової системи.

Але що, ж робити власникам сайтів, які спочатку створені з метою реклами своїх товарів або послуг в Інтернет? Не завжди вдається створити комерційний сайт, з вмістом такої якості, яке дозволить не замислюватися про штучне нарощування зворотних посилань.

Єдиним допустимим способом розкрутки сайту, за словами творців основних пошукових систем, має бути наповнення свого сайту настільки цікавим для користувача контентом, що він сам поставить зворотне посилання на ваш сайт. Всі інші способи є не чим іншим, як спробою маніпуляції результатами пошуку і тягнуть за собою накладення штрафних санкцій на просувний сайт в разі потрапляння в поле зору пошукової системи.

Якщо подивитися в корінь цього твердження то в чем-то воно істинне, але на практиці це все дуже нагадує якийсь «Сферичний сайт в вакуумі », ніж схему успішного просування комерційного проекту.

Повірте, серед перших 50 сайтів пошукової видачі по високочастотному конкурентному запитом не знайдеться жодного, хто б не використав можливості по штучному нарощуванню зворотних посилань. Навіть якби хтось і вирішив підкорювати топові позиції, слідуючи винятково рекомендаціями пошукових систем, він свідомо програв би цю боротьбу іншим, більш прагматичним оптимізаторів.

Існує величезна різноманітність типів і видів зворотних посилань, так само як і критеріїв, їх кваліфікації. Повна їх систематизація могла б зайняти окреме наукове дослідження на багато сторінок.

Постараємося розглянути найбільш актуальні та ефективні, з точки зору автора види і типи зворотних посилань, а так само деякі стратегічні аспекти їх формування.

Як писалося раніше, сукупність всіх вхідних на просувний сайт посилань, їх кількість і якість, прийнято називати профілем зворотних посилань.

Багаторічний досвід спостережень і роботи з зворотними посиланнями дозволяє зробити висновок про існування якогось балансу між різними типами і видами зворотних посилань в профілі конкретного сайту, а так же темпом їх приросту.

Утримання в рамках даного балансу забезпечує нормальне ставлення до зростання посилальної маси з боку пошукової системи і нормальний ріст позиція просувається.

З урахуванням вище сказаного, при наявності достатньої кількості високоякісних зворотних посилань, можна допустити ефективне використання інших, альтернативних видів зворотних посилань, які самі по собі, могли б викликати накладення штрафних санкцій на сайт. Тому рекомендуємо завжди починати формування профілю зворотних посилань з найбільш якісних.

Як було зазначено в попередній статтіпро первинному нарощуванні посилальної маси, найефективнішим і природним видом зворотних посилань, є посилання в нових тематичних публікаціях на тематичних ресурсах, бажано якомога більше авторитетних.

Крім цього, до якісних видів зворотних посилань, на думку автора слід віднести такі:

  • Зворотні посилання з форумів

Форуму, як правило, концентрують увагу на обговоренні питань певної тематики, тобто мають досить виражену тематичну приналежність. Цілком природним виглядає посилання на той чи інший джерело по темі обговорення в повідомленні тематичного форуму, так само має ефект посилання в підписі користувача такого форуму, особливо якщо користувач є активним учасником форуму і має багато повідомлень. Головне переконатися в тому, що такі посилання індексуються пошуковими системами, на які орієнтована розкрутка і чи немає заборонних атрибутів типу і rel = "nofollow», які блокують передачу посилального ваги в певних пошукових системах.

  • Зворотні посилання з головних сторінок сайтів

Одним з найбільш вагомих видів зворотних посилань є зворотнє посилання з головної сторінки сайту (морда). В ідеалі це має бути тематичний або околотематіческій сайт, як можна більш авторитетний і містить якомога меншу кількість вихідних посилань на інші сайти, не вельми тематичні. Таке посилання, по можливості, повинна перебувати в основному блоці шаблону сторінки (особливо не підвал), і оточена тематичним текстом, що містить ключові слова, що просувається.

Сильне відхилення від цих правил здатне значно зменшити ефект від такого посилання, а в деяких випадках викликати ефект, зворотний очікуваному.

Дотримання правил, описаних в даному блоці, є одним з ефективних способів просування сайту зворотними посиланнями по високочастотним запитам і запорукою безболісної роботи по розкрутці в цілому, хоча зациклення лише на цьому виді зворотних посилань так само небажано, оскільки неприродно.

  • Наскрізні посилання

Наскрізна посилання (протяг) - це зворотнє посилання, присутня на всіх сторінках сайту донора. Даний тип посилання з сайту, найкращим чином підходить для максимальної передачі посилального ваги від донора просувається сайту, тому його якості приділяється особливо пильна увага з боку пошукових систем. Не варто зловживати наскрізними посиланнями з сайтів, активно торгують посиланнями, не вельми тематичних. Раз вже якщо немає можливості дістати якісну наскрізну посилання з авторитетного тематичного ресурсу, найкраще посилатися на яку, або внутрішню сторінку сайту, що просувається, бажано саму релевантну тематиці донора, при відсутності таких, її можна створити спеціально.

Припустимо ми просуваємо сайт про пластикових вікнах і у нас є можливість розмістити наскрізну посилання на авторитетному сайті, який на жаль присвячений тематиці туризму. Ніхто не заважає написати цікаву статтю про те, які види вікон вважають за краще в різних країнах і культурах світу і розмістити наскрізну посилання на цю статтю. При такій схемі, жодна пошукова система не звинуватить донора в торгівлі посиланнями і акцептора в їх купівлі або іншому неприродному способі нарощування посилальної маси.

Автор не рекомендує зловживати наскрізними посиланнями на головну сторінку сайту, що просувається, особливо з точним входженням продукту, що просувається запиту.

Формування позитивного та ефективного профілю зворотних посилань сайту, який просувається, це індивідуальна лінія поведінки кожного окремого оптимізатора, характеризується багатоаспектністю. Важко взагалі уявити проведення роботи по систематизації всіх аспектів і чинників, які мають значення при роботі з зворотними посиланнями, тому цілком припустимі зауваження і доповнення з боку читачів, за що автор за раніше висловлює подяку.

Інші види та типи зворотних посиланьбудуть описані в наступній статті, зважаючи на великий обсяг матеріалу.

АБО.

Зв'яжіться з нами

Є питання? Ми відповімо!
(044) 360 83 34