Первичное наращивание ссылочной массы

В даний час часто чується твердження про те, що контент, його якість і кількість є визначальним фактором успішності сайту в пошукової оптимізації . Інші оптимізатори стверджують, що правильна перелінковка сторінок сайту - це ключ до успіху.

З цими твердженнями не можна не погодитися, ми переконані не менше інших у важливості цих принципових аспектів внутрішньої оптимізації. Однак багато початківці оптимізатори, трохи перекручено сприймають ці твердження, або не зовсім об'єктивно представляють їх вага в загальній масі аспектів пошукової оптимізації. Автор особисто був свідком ситуації, коли якийсь «оптимізатор» створив сайт на 15-20 сторінок тексту, кожна з яких була оптимізована під окремий пошуковий запит, і облінкований їх, так би мовити «за підручником». Після цього він просто став чекати появи свого сайту на верхніх позиціях результатів пошуку по конкурентних запитах (квіти: вирощування, доставка) . Він був переконаний, що зробив все правильно, і що сайт незабаром буде приносити багато відвідувачів з пошуку. Цього не сталося.

Уявімо ситуацію, коли пошуковий запит настільки конкурентний, що в Інтернеті вже існує кілька сотень сайтів, що просуваються під нього, і всі вони є потенційними суперниками за вищі позиції у видачі .

Логічно буде припустити, що більшість цих сайтів, якщо вже вони націлилися на верхні позиції по настільки конкурентних запитах, обслуговуються тими чи іншими компаніями по розкрутці сайтів або приватними оптимізаторами. Отже, на більшості цих сайтів вже враховані основні аспекти внутрішньої оптимізації, оскільки це первинний етап розкрутки сайту. Отже, вимальовується гіпотетична картина якогось паритету внутрішньої оптимізації між конкурентами. Далі вступає в хід оцінка зовнішніх факторів кожного з конкуруючих сайтів, в ході якої видно, що сайт A має 2000 вхідних посилань з інших сайтів тієї ж тематики, сайт B - 500 посилань, а сайт Z не може нічим похвалитися окрім гордої внутрішньої оптимізації. Природно ранжування цих сайтів в результатах пошуку буде відповідним і сайт з нульовими показниками посилальної маси явно програє аналогічним сайтам з ненульовими показниками.

Приблизно так можна уявити важливість нарощування посилальної маси при просуванні сайту в конкурентній пошукової ніші.

З чого почати отримання зворотних посилань?

Посилальна маса (сукупність зворотних посилань сайту) є настільки значущим фактором ранжирування, навіть сьогодні, що саме маніпуляції з нею залишаються найпоширенішим способом впливу на позиції сайту в результатах пошуку. Ця тенденція зумовила створення пошуковими системами безлічі штрафних фільтрів за причетність до таких схем пошукового розкручування.

Професіоналізм оптимізатора багато в чому полягає в умінні формування природного, в очах пошукової системи, профілю зворотних посилань на сайт, про який ми згадували в важливою базової статті про зовнішню оптимізації .

Мені не раз задавали питання про те, які види посилань можна використовувати, а які не можна. Я завжди відповідав - можна і потрібно використовувати всі види посилань. І справа не в конкретному виді, хоча він важливий, звичайно, а в збереженні природного балансу між різними видами зворотних посилань.

Весь секрет правильних маніпуляцій з посилальною масою полягає в тому, що б оптимізатор вмів уявити, як вона росте природним шляхом і з максимальним ступенем схожості, штучно змоделювати це зростання.

Більшість оптимізаторів, розкрутку будь-якого нульового сайту починають з додавання його в каталоги і сервіси соціальних закладок. Чи може нікому не відомий сайт різко з'явитися в 500 каталогах або декількох десятках сайтів соціальних закладок сам собою? Не може. Крім того ці два типи посилального просування давно відомі всім пошуковим системам як основні і базові способи первинного посилального просування. Зробіть це, і пошукова система ще довго не повірить в природність вашого профілю зворотних посилань.

Оптимальним типом перших посилань на сайт, на думку автора, є посилання в свіжих тематичних публікаціях на авторитетних тематичних ресурсах.

Способи їх заполученія різні, але в більшості зводяться до платній основі.

Для першого часу, поки сайт знаходитися на оціночної стадії з боку пошукових систем, досить купувати по кілька статей в тиждень, хоча це число багато в чому залежить від тематики сайту, що просувається. Посилання в таких статтях повинні вести як на головну сторінку, так і на деякі внутрішні сторінки сайту, що просувається (оптимально 1-3 посилання в статті).

Вже через місяць можна буде бачити результати у вигляді підвищення позицій сайту за деякими среднечастотним пошуковим запитам (низькочастотні само собою).

Первинна стадія нарощування посилальної маси, можливо, не так ефективна, як наступні, однак дозволяє сформувати позитивний імідж, який просувається і отримати кредит довіри для більш широких можливостей по просуванню в майбутньому.

На цій стадії важливо втриматися від спокуси форсованого нарощування посилальної маси, віддавши перевагу якості і натуральності зворотних посилань.

Через місяць такого просування, можна задуматися про отримання більш серйозних типів посилань, але про це мова піде в наступній статті.

АБО.

Зв'яжіться з нами

Є питання? Ми відповімо!
(044) 360 83 34